A QUIEN MADRUGA DIOS LE AYUDA, I SI VAS DE BASÍLIQUES ENCARA MÉS (3012011)

Avui m’he llevat ben d’hora – per ser dissabte, s’entén – perquè algú m’havia convençut que fer-li una sessió fotogràfica a la cua de la Sagrada Família l’últim dia de portes obertes seria una gran idea, divertir-me una mica a costa dels pobres turistes que es passarien hores esperant darrere l’esquena d’un altre turista per a estalviar-se uns pocs euros i visitar la Sagrada Família gratis.
Un cop allà, quan surto del metro a la plaça Gaudí eren només dos quarts i cinc de nou i la cua era mínima. Jo, perquè sóc molt llesta, havia decidit anar-hi més tard, quan la curiositat general per les imatges de la visita papal hagués passat i, sobretot, l’entrada costés diners; amb això esperava fer la visita més tranquil•lament, incloent-hi auriculars i torres. Però nens, si no hi havia cua amb la que divertir-se, quina altra cosa podia fer per ocupar el temps?


Quan vaig sortir, és clar, la cua havia crescut considerablement. Era divertit sentir les noies d’informació: cada cop que arribaves al lloc on una havia dit que començava la cua la següent el canviava per una altra adreça. Com veure una serp créixer davant dels teus ulls.

 

I això és perquè en algun moment havia de quedar clar que encara estem d’obres… i perquè m’ho vaig trobar de sobte i era massa maco per deixar-ho estar.

One thought on “A QUIEN MADRUGA DIOS LE AYUDA, I SI VAS DE BASÍLIQUES ENCARA MÉS (3012011)

You are welcome to share with us any thought you have about this post.

