MATÍ DE SANT JORDI A BARCELONA (1) (2342011)

Deu ser perquè fa dies que no m’hi fixo gaire, però jo aquest matí l’esperava més fresquet i, potser, una miqueta passat per aigua. De fet, quan vaig sortir de casa la jaqueta anava cordada fins al coll. Ja m’anava bé, perquè sortia tard i en teoria no tenia gaire temps. Però quan vaig arribar a plaça Catalunya, a més d’una quantitat de gent impressionant – que ha provocat el meu primer somriure del matí, però això és una altra història – m’he trobat amb un sol espatarrant i la imperiosa necessitat de treure’m la jaqueta i gaudir de la diada a plena llum. 
Sóc d’aquelles persones que es poden permetre el luxe de no programar la jornada, perquè encara que no hi pensi la sort em somriurà i alguna cosa interessant em trobaré. És clar que jugo amb aventatge si és Sant Jordi i vaig a la plaça Catalunya, és difícil que no hi trobi res…

 Barcelona, Sant Jordi, sol… La gent es pensava que en ser Setmana Santa la diada no seria gaire lluïda, suposo que això és perquè molta gent haurà sortit de vacances. Ho entenc per altres llocs, però Barcelona? El forat deixat pels que marxen l’omplen de sobres els que venen aquí a passar uns dies lliures.
En qualsevol cas, el que més m’ha cridat l’atenció és la quantitat de càmeres fotogràfiques que m’he trobat pel camí. Hi havia ràdio i televisió, com sempre; però la quantitat de fotògrafs, professionals o no, turistes o no, càmeres en fi de totes classes i mides, això és el que m’ha sorprès tant. Quantes d’aquestes fotos aniran a parar a una web fotogràfica, a una d’aquelles xarxes socials o, ves a saber, fins i tot a un blog qualsevol? Ups…

(Fi de la primera part)
You are welcome to share with us any thought you have about this post.

